Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Hrvatska traži međunarodnu arbitražu za granicu sa Srbijom na Dunavu

Komentari (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 11 mart 2015 11:35
Dr
Toliko o "heroju Miloševiću". Ne samo da nije uspeo da zadrži Baranju, Vukovar i istočnu Slavoniju, nego čak ni ovu granicu na Dunavu nije uspeo da utvrdi u svojoj površnosti, pa sad Hrvati traže još. Kad smo im već tolko dali, zašto se ne bi halavili za još?
Preporuke:
54
105
2 sreda, 11 mart 2015 11:37
Igor
Srbija bi na ovo morala da traži Baranju i Ilok, koje su Broz i Đilas nelegalno izdvojili iz Srbije i pripojili Hrvatskoj.
Preporuke:
179
15
3 sreda, 11 mart 2015 11:39
dobiće!
Obratiti pažnju na bermudski trougao Batina,Draž i Zmajevac.
E sad Hrvati traže Batinu.
Preporuke:
81
15
4 sreda, 11 mart 2015 11:49
Drinko Končarević
Ne može Hrvatska da traži imovinu druge države, tim pre što Hrvatska u to vreme nije postojala kao država.Ako će mo se pozivati na istoriju onda možemo otvoriti pitanje zapadne granice Dušanove Srbije. Pa da vidimo ko će šta dobiti.
Preporuke:
138
27
5 sreda, 11 mart 2015 11:55
Beograđanin
Mi smo opredeljeni za gajenje dobrosusedskih odnosa i rešavanje svih nerešenih tema, i takvu dobru volju očekujemo i od komšija


Ova izjava je nerealna, jer Hrvatska očigledno nema takve dobre volje - naprotiv, Zagreb u svemu zateže jer je u daleko povoljnijoj političkoj poziciji. Stoga nije bitan Dačićev princip, nego odgovor na pitanje: a šta ako tu dobru volju Zagreb ne pokaže? što je vrlo realno...

Inače, Vučić pre neki dan izjavi kako je usvojio strategiju 'neodgovaranja na provokacije'. Lepo zvuči, ali ispiod ovoga se krije još jedna laž, naime ta da nam je Brisel zabranio da na bilo koji način komentarošemo sve uvredljivije i bezobraznije hrvatske i šiptarske izjave, sa sve dronovima... dakle, naša politika pristaje na to da su joj ruke svezane.

Stoga nisam optimista ni u pitanju dunavske granice.

p.s. Pozivanje Zagreba na autrougarski katastar je smešno, kao kad bi se mi pozivali na Vizantijsko vlasnišvo cele Dalmacije...a i Baranja je srpska, gospodo.
Preporuke:
108
28
6 sreda, 11 mart 2015 11:58
!!!
Čisto onako racionalno, da nije možda jeftinije granicu obezbeđivati ovako kakva je sada u sredini Dunava nego svakomalo prelaziti reku? Lično mislim da sa Srbija sa Hrvatskom na Kupi graniči a ne na Dunavu.
Preporuke:
94
31
7 sreda, 11 mart 2015 12:02
Posmatrač
1) Pošto je isterala Srbe iz Hrvatske, u ovome koraku Hrvatska traži od Srbije, delove Bačke i Srema, u sledećem će tražiti celu Bačku i ceo Srem, a u sledećem će tražiti Beograd i Mačvu. Hrvatska ustaška pohlepa protiv Srba nema granica.
2) Ako „arbitražu“ budu vodili Američko-evropski delioci „pravde“, onda će odluka biti protiv Srbije kao i sve njihove „arbitraže“ do sada. Oni su nepogrešivo protiv Srba.
Preporuke:
116
42
8 sreda, 11 mart 2015 12:10
Čedin pastorak
S Hrvatima nema niti će biti mira ni u grobu.Samo da jedni druge istrebimo.Daj bože da ti koji uspeju budemo mi.Ali kakvi smo, slaba vajda
Preporuke:
67
27
9 sreda, 11 mart 2015 12:15
@Dr Beograđanin
Sloba je zaista predao baranju, to je istina. Ali ju je predao pod direktnom američkom pretnjom da će sravniti Beograd sa zemljom.

Lično smatram da je to u tom trenutku bio blef na koji je Sloba nepotrebno i naivno naseo.
Preporuke:
70
11
10 sreda, 11 mart 2015 12:19
jorg
predlog je zanimljiv buduci da je u habzburskoj monarhiji baranja bila sastavni deo vojvodine. razmisliti ozbiljno o inicijativi gospodje pusic...
Preporuke:
81
4
11 sreda, 11 mart 2015 13:18
zoran
ma dacemo im to, ne radi njih i eu, to cemo im dati RADI BUDUCNOSTI NASE DECE...dali smo kosovo tj 15% teritorije siptarima, sto ne i hrvatima, jos kad immo ovako jake pregovarace, ako treba i celu backu, samo da ne sede nasi na neudobne stolice i male prostorije.
Preporuke:
65
4
12 sreda, 11 mart 2015 13:51
Dr@Beograđanin
Pa sravnili su ga sa zemljom 4 godine kasnije, tako da, čak i da nije bio blef, Milošević nije smeo toliko ustupaka da čini Zapadu, Muslimanim i Hrvatima, praktično dao im je sve što su tražili, i čak i neke stvari koje mu nisu tražili (Srpsko Sarajevo npr, za koje niko nije predviđao da postane čisto muslimansko posle rata).
Preporuke:
52
8
13 sreda, 11 mart 2015 13:56
bs
Mi njima sredinu Dunava, oni nama sredinu Kupe...........
Preporuke:
48
1
14 sreda, 11 mart 2015 14:12
Mićunović
Srbijo, ne obraćaj se ni jednoj međunarodnoj sudskoj organizaciji sa zapada. Nikada ništa i korist Srbije neće doneti, upamtite - nikada. Može da im se desi da budu neodređeni, dvolični, nejasni - Hrvatska će dobiti sve što zatraži. Zato - vojsku na granice. Uzeli su Baranju koja nikada nije bila Hrvatska. Uzeće i Srijem do Zemuna koji je bio u sastavu istorijske Hrvatske (NDH). Ništa se nije promenilo. Svet je podeljen na isti način, Nijemci su ostali Nijemci, a Hrvati - Hrvati. Ponavljam, vojsku na granice, 1000 vojnika na Kosovo i Metohiju. Srušiti Vladu, vratiti Miloševića i njegove koji su mu odani.
Dačića na Terazije, umesto Miloševića, po tadašnjem predlogu europejca Čanka.
Preporuke:
65
5
15 sreda, 11 mart 2015 14:14
Hm
Kada je poklanjao Tuđmanu Istočnu Slavoniju i Baranju, Milošević je mogao da se seti barem da potpiše sporazum o razgraničenju i utvrdi granicu na dunavu i da traži mali deo opštine Ilok sa mostom, kako ne bi veliki deo Srema bio fizički odvojen od Bačke, što sada jeste.
Preporuke:
51
5
16 sreda, 11 mart 2015 14:15
nenad
slazem se sa Zoranom, treba dati, jer to je za nasu decu, za buducu Srbiju. Vucic ce sigirno dati jer je on borac za nasu buducnost
Preporuke:
17
42
17 sreda, 11 mart 2015 14:20
mare
Kad se povučeš iz RSK kao kukavica i prepustiš teritoriju na izvolte,kad se kilaviš u Vukovaru sa celom JNA, kad neprijatelj namiriše kukavičluk ništa dobro te ne čeka.
Preporuke:
59
5
18 sreda, 11 mart 2015 14:21
...
I onako se sve mlado odselilo za Beograd i Novi sad, znaju to krvati...
Preporuke:
39
5
19 sreda, 11 mart 2015 14:31
dragoslav pavkov
Sloba je zaista predao baranju, to je istina. Ali ju je predao pod direktnom američkom pretnjom da će sravniti Beograd sa zemljom.


Ne dajte Beograd ljudi, ako Boga znate! Samo da nam Beograd ostane nedirnut, a Beograđani u nirvani... Kakva Bačka, kakva Baranja, kakvi bakrači... Moj naklon pokojnom Slobi, "ala je opravio - svaka mu čast!".
Preporuke:
45
8
20 sreda, 11 mart 2015 14:31
Anka Krajina
Poruka je jasna: pokloniti Vojvodinu ili od EU nema ništa!
Bude i ovaj dvojac još koji dan "pregovarao" po regionu i šire, od Srbije neće ostati ni kamen na kamenu.
Preporuke:
67
1
21 sreda, 11 mart 2015 14:52
Manda
Vidim da je neko spominjao Baranju i Vukovar. Pre svega Baranju je predao Milovan Đilas po istom principu kao i Hruščov Krim. Nikada Baranja nije bila pod Hrvatskom, a čak je Baranja skupa sa Bačkom i Banatom se ujedinila sa Srbijom! Dakle direktno se ujedinila sa Srbijom, to ujedinjenje nije išlo preko Zagreba. Još jedna stvar koja me kao Novosađanina uznemirava. Po istom principu, Đilas je hteo i Srem do Beograda dati Hrvatima. Međutim, narodni heroj iz Srema general Marko Peričin je samo tada odlučno vojnički rekao da ako treba Srem će ponovo ratovati, ali Srem u Hrvatsku neće ići. Da je kojim slučajem ta Đilasova namera realizovana, danas bi mi iz Novog Sada gledali kako se trobojka sa šahovnicom vijori sa Petrovaradinske tvrđave i morali bi nositi pasoš na granici kod Duginog mosta. I pomisao na to je strašna. Zaključak ovoga jeste da se na tu arbitražu ne ide jer su velike šanse da sud bude pod pritiskom, a ne bi me čudilo da Dačić ipak to učini jer mi već odavno nismo država...
Preporuke:
69
4
22 sreda, 11 mart 2015 15:14
unger
I TREBA.
sve za rad evropskih vrednosti i buducnosti.
Preporuke:
18
7
23 sreda, 11 mart 2015 15:18
Dr@Mare
Sve si lepo napisao, jedino što je Tito hteo Srem da pokloni Hrvatima, i naredio je sremskim partizanima da se potčine NOV Hrvatske.

Takođe, kada je Tito gledao prvobitan predlog Đilasove komisije za razgraničenje, napisao je pored "Zašto hrvatski grad Vukovar, u Srbiju?", pa ga je ovaj aparatčik kasnije dao Hrvatskoj.

Ilok je poslednji pripojen hrvatskoj, na nekom fantomskom referendumu, to se dosta skriva, jer je i po Đilasovoj komisiji Ilok pripadao Srbiji.
Preporuke:
39
1
24 sreda, 11 mart 2015 15:29
Čavez
Ako smo im aplaudirali dok je bio tenis meč da ne bi kočili naš put u EU daćemo im sve što traže i bez arbitraže.
Preporuke:
40
3
25 sreda, 11 mart 2015 15:43
Dule
AVNOJ-evske granice su svakako nelegitimne.
Preporuke:
38
2
26 sreda, 11 mart 2015 15:47
Najpametnije
i najkorisnije da zatražite pripajanje Ustašistanu.
Dokazali ste od 1918 do danas da niste državotvorni narod, a već šNjima trenirate za borbu protiv majke Rusije.
Preporuke:
29
1
27 sreda, 11 mart 2015 15:56
Rade A.
Nikada! Ne može i nije u redu.
Hvala i prijatno.
Preporuke:
22
1
28 sreda, 11 mart 2015 15:59
Anka Krajina
@ Manda
Potpisujem do zadnjeg slova!
a ne bi me čudilo da Dačić ipak to učini jer mi već odavno nismo država...

E toga se treba bojati. Taj je na sve spreman.
Preporuke:
25
2
29 sreda, 11 mart 2015 16:09
Nislija
To je samo 100 km 2.Kad je beg bio cicija.Kad je otišlo tele KiM 11.000 km 2.Neka ide i uze.
Precizno teritorije KiM je 12.3 posto ukupne ter. Nije 15 posto.
Preporuke:
29
1
30 sreda, 11 mart 2015 16:16
Arbitar
Hrvati su mnogo "pametni" i kao uvek pokvareni, zbog čega je sa njima teško postići bilo kakav održiv sporazum. Kada im je to odgovaralo, 1992. godine u okviru Badinter-ove komisije, bile su im dobre AVNOJ-evske granice, kojim su dobili mnogo više nego što im pripada, a sada bi da se pozivaju i na Austrougarske karte. Čudna neka logika, ali ona, nažalost, može i proći jer ih štiti veliki brat.
Preporuke:
39
2
31 sreda, 11 mart 2015 16:19
Žile
ovde se radio o plovnom putu po Dunavu.
oni bi da je to samo njihovo
i kriju se iza navedenih zahteva

Šokačka posla
Preporuke:
44
2
32 sreda, 11 mart 2015 16:20
polu bot
Kolege komentatori,
imali smo jednu karakterističnu crtu botova,ne vole Ruse i Rusiju,
evo i druge:vole Hrvate.
Polako se slaže profil prosečnog (anti)srpskog bota.
Preporuke:
44
3
33 sreda, 11 mart 2015 16:23
NJujork
Ovo je vrlo jednostavno, Srbija ce da trazi sve revizije sporazuma i da vrati Hrvatsku na granice pre 1918e.
Ono sto ste bili u Monarhiji, sada u novoj EU treba da ponovo budete.

Niste Hrvati postovali kralja Aleksandra koji Vam je spasio cast, poubijale su Vase UStashe oko milion Srba bez kazne, niz je tu otvorenih pitanja ..

Ma samo trazite. Glasam da se UN pokrene rasprava o grancama Hrvatske ali pre 1918e.
Preporuke:
37
3
34 sreda, 11 mart 2015 16:45
KSK
Cekate braco, ne budite tako sigurni da ih stiti veliki brat; Mnogo je nezgodono jer smo ulozili mnogo zalbi i sada se ovi misle u DC-iju;

Imamo niz zalbi na Hrvate; A imate i sudski proces pred sudom u Chicagu. Polako. Nama je veci problem vlada u Bgd-u koja po nalozima Davenporta radi ovo sto radi.
Preporuke:
28
3
35 sreda, 11 mart 2015 16:58
Gangula
Dobice, al po nosu!
Preporuke:
13
2
36 sreda, 11 mart 2015 17:06
Udri i nedaj srpsku zemlju
Zemlju treba braniti svim sredstvima, a što znači ako krenu na srpsku zemlju pucaj, ko šta ima, ako nema ima nož, sjekiru, vile, ma šta prvo dohvatiš u ruke, udri i ne daj na svoje.
Preporuke:
21
3
37 sreda, 11 mart 2015 17:13
Drina i Zemun
Pisao sam da je hrvatska nacionalna politika konstantna, Hrvatska sa granicama na Drini i Zemunu.Vdite da se primiću,malo po malo.
Preporuke:
22
3
38 sreda, 11 mart 2015 17:41
MR
A ja predlažem da se napravi zid između Srbije i Hrvatske i da to bude granica.
Preporuke:
17
4
39 sreda, 11 mart 2015 17:52
Glupivoje@Čavez
"Čavez
Ako smo im aplaudirali dok je bio tenis meč da ne bi kočili naš put u EU daćemo im sve što traže i bez arbitraže."


Pa smo ih nalupali 5:0.
Jeli bilo bolje da smo im zviždali pa izgubili sa istim rezultatom?
Preporuke:
16
5
40 sreda, 11 mart 2015 17:54
Miro
Poštovani Srbi ne treba da se ljutite, mi smo samo od vas preuzeli doktrinu, proširi se dokle možeš. Vojvodina je slijedeće oko čega ćemo se 'ćerati' jer ona nikada nije bila vaša.

Vi i dandanas insistirate na RS koju ste 'dobili' ratom a ne u miru. Nije li to najbolji pokazatelj kako se to radi.
Preporuke:
8
30
41 sreda, 11 mart 2015 18:14
Turas
Nije Sloba dao ništa dobrovoljno što ovde neki pametnjakovići (koji su imali problema na časovima istorije)nabrajaju . Morali bi da znaju da Austrougarska nije bila u "koaliciji" sa rvatskim konjušarima kada trućaju... Da su ovo administrativne granice NEPRIZNATE TITOVE JUGE .Pitaćete zašto nepriznate !? . Zato što su posle smrti diktatora koji je zacrtao čerčilovske granice - zacrtao pametnjakovići i rasturanje Jugoslsvije ,koje je usledilo padom Berlinskog zida (planirano).KO od vas može da dokaže da nije tako ? Zar je Krleža lagao ? Zar Igor Mandić laže? Zar treba ovde neki Pavkov i ostali autošovinisti da nam govore za čije babe zdravlje su naši ginuli u dva svetska rata ? Oni Miloševića koji je NEVIN i od IZDAJNIKA predat Hagu ovde blate i podsmevaju se - te budale da mi prodaju m... za bubrege . Zar vi neznate kako se Srbi od takvih oslobađaju ? Kako se u svetu (osim Srbije)nazivaju oni koji pljuju po svom predsedniku i zemlji ? Žalosno je da se ovakvi mogu oglašavati .
Preporuke:
16
7
42 sreda, 11 mart 2015 18:18
Glupivoje @Miro
5:0.
Preporuke:
18
4
43 sreda, 11 mart 2015 18:20
zoran
@Miro

Apsolutno si u pravu, sad vam je sansa dok su ovi na vlasti da dobijete sve sta hocete, ali sve je do vas, samo treba da trazite, da ste pametni kao sto niste trazili bi ste i backu i srem, ali vas je veca sramota da trazite nego nas da vam damo....dakle, vi odlucujete, ako od ovih sad ne uzmete sta god zelite nikad vise necete, ovakvu sansu niste nikad imali niti cete je imati...pazi, kosovo su ovi dali ni trepnuli nisu, sta vi jos cekate meni uopste nije jasno!

taktika treba da vam bude vrlo prosta (na to se ni retardi ne bi upalili ali ovi hoce garantovano) samo im zapretite ulaskom u evropsku uniju (gde u svakom slucaju nikad necemo uci) sva vrata ce vam biti otvorena bez ispaljenog metka i bez ikakvih problema....siptari dobise kosovo, arapi beograd...a vi cekajte koliko hocete, nemojte da vam to uzmu madjari, onda ce biti kasno. ;)
Preporuke:
14
3
44 sreda, 11 mart 2015 18:45
Miro
@Zorane hvala na iskrenom savjetu. Hoćeš li da radiš na nas ;)

Ali ipak mislim da se granice određuju po staroj definiciji 'granice države su teritorij koji je država u stanju da obrani'. Tako da po tom pitanju biće vjerojatno još 'pomeranja' na Balkanu.
Preporuke:
4
12
45 sreda, 11 mart 2015 19:18
Slavomir Srpski
Posto je Hrvatska postala drzava, clanica UN maja 1992, odmah posle Slobinog urusavanja SFRJ pravljenjem Zabljacke SRJ 27 aprila 1992, ta Hrvatska nikada nije bila u ratu sa SRJ niti je SRJ od nje otela bilo kakve teritorije. Naprotiv, Slobo im je dao i zapadnu Krajinu, ali sto je jos gore i istocnu sa Baranjom i Vukovarom! Nije jasno sta je bila SRJ po Zabljackom Ustavu (da li je u sebi nosila i Baranju ili ne).

Dakle Hrvatska nema nikakvu pravnu podlogu da bilo sta trazi, osim da vrsi politicku ucenu evrofanaticima u BGD. A ako su ti evrofanatici voljni da daju i KIM i druge delove Srbije, mozda ce dati i ove podunavske ledine? Verovatno, jer evrofanatizam je postao umesto inata najjace srpsko oruzje.
Preporuke:
13
6
46 sreda, 11 mart 2015 19:20
Splićo
@Dr

Poštovani gospodine,

nisu nama Srbi dali niti jedan milimetar kvadratni teritorija. To biste trebali znati kad se već kitite titulom dr.
Preporuke:
5
17
47 sreda, 11 mart 2015 19:22
Splićo
@Igor

Ispričavam se na znatiželji, ali kako Srbi mogu tražiti Ilok, kada je do 1918. sve do Zemuna bilo u sastavu Trojedne kraljevine Hrvatske, Dalmacije i Slavonije?
Preporuke:
6
22
48 sreda, 11 mart 2015 19:31
nikola
ako i ovo izgubimo to će biti težak udarac na srpsku državnost i nećemo se oporaviti od toga nikad
Preporuke:
8
2
49 sreda, 11 mart 2015 19:38
mile
Daće im ovi kompradori šta god budu hteli,a hrvati pohlepno bezobrazni,da im se da uzeli bi do Bugarske.Očigledno imamo komšiluk kakav ni dušmanu ne bih poželeo.Ko ne zna da brani teritoriju,nema budućnosti.Ako je dogovoreno da je Dunav granica,onda je to granica i tačka,to je i prirodnije nego ispravljanje krivih Drina i Dunava.Dokle neko može da se ponižava za prazna obećanja i prazan paket što je ta odvratna eu.
Preporuke:
11
2
50 sreda, 11 mart 2015 20:00
Ucjene počinju
Veoma lijepo ministrice Pusić, dočim ste Baranjicu ne'ako zaboravili? I ona bi mogla postati dio povijesne pogodbe među Srbima dvije vjere, ne? Gospodin će Vučić dakako dati svoj doprinos, šaljući nenadano izvješće građanima Sjeverne Srbije da su se našli onkraj granice, u EU, prije ostalih sunarodnjaka svojih. Tamo gdje nema narodnjaka. I bizantskog mraka. Tako će otpočeti oslobođenje Vojvodine. Sve se to čini za dobro Srbije.

Nadam se da sam poštivao maspokovsko-tuđmanovsku zapovijed arhaičnosti i na taj način udovoljio čitateljima s druge strane Dunava - ako ih uopće bude.
Preporuke:
9
2
51 sreda, 11 mart 2015 20:05
Splićo
@Slavomir Srpski

Samo jedan ispravak. Hrvatska je postala samostalna država u svibnju/maju 1991., odnosno listopadu/oktobru iste godine, kada je istekao tromjesečni moratorij na proglašenje osamostaljenja. To je jasno rekao sudac tijekom izricanja presude pred Međunarodnim sudom u veljači/februaru 2015.
Preporuke:
3
13
52 sreda, 11 mart 2015 20:11
Dobra volja, komšija
Da bi gospodin Dačić uopšte imao dobru volju, koju naravno NEMA, mora se odreći TURSKE reči komšija i za promenu govoriti SUSED. Obratite pažnju: ako se uvek govori o "dobrosusedskim", a ne "dobrokomšijskim" odnosima, šta će nam uopšte komšija, komšiluk i komša. O kusuru, jorganu, jastuku i ostalom, bolje ništa i ne govoriti. Pusto tursko. Petvekovne borbe plod.

Dobra volja naših SUSJEDA je već neko drugo, znatno komplikovanije pitanje.
Preporuke:
10
2
53 sreda, 11 mart 2015 21:02
Danilo
Ma,ovo je rvacko naprdivanje,hoce da se misli kako su oni nesto vazni,a ustvari,niko ih ni za sta ne pita.

Rijeke mijenjaju tokove i prave nove granice,a medjunarodno pravo kaze da granica ide sredinom rijeke.
I to je sva mudrost.

Ako Rvati to ne priznaju neka prvo vrate zemlju R.Srpskoj,izmedju Srpske i Rvacke Kostajnice,na rijeci Uni,koja je promijenila tok na nasu srpsku stetu.Srpska zemlja ostala u Rvackoj.

Medjutim,Rvati o tome nece ni da razgovaraju,Dodik ih uslovljava sa dva mala otoka kod Neuma preko kojih treba ici Peljeski most,ali sve su to samo prazne price.

Granice su se mijenjale i mijenjace se od ratnog do ratnog slucaja i velikog geopolitickog poremecaja i nikada nece biti konacnih granica,to je ziva stvar.
Kao sto se ni seljaci nece nikada prestati parniciti oko granic asvojih njiva i imanja,hocu reci,mrginja.
Preporuke:
10
1
54 sreda, 11 mart 2015 21:29
Manda
@Dr

Vidim tvoj komentar sadržinski odgovara mom, odnosno deluje kao odgovor na moj komentar, a napisao si da si poslao Maretu. Uglavnom, nisam znao za te neke detalje koji su se odnosili na Đilasa povodom pitanja Srema, Iloka i Vukovara. Svakako je šteta nanesena.....
Preporuke:
5
2
55 sreda, 11 mart 2015 21:37
Gruntovčani
beše neka serija? Ma kakva granica to njihova, idi begaj
Preporuke:
2
0
56 sreda, 11 mart 2015 21:41
Manda
@

Anka Krajina

Rekao bih još nešto, a vezano je za poslednju rečenicu koju ste označili. Da li ste cenjeni komentatori primetili kako Dačić priča o što boljim dobrosusedskim odnosima? Tako su i on i ostala svita pričali kada su predavali KiM, odnosno uoči potpisivanja Briselskog sporazuma. Pričali su kako treba ići napred, kako treba sarađivati sa Šiptarima, a istima pokloniše 15 % teritorije i to najvrednije. Je li to znači da dobrosusedski odnosi se održavaju ustupanjem teritorija svakome?Pošto AV, Dačić i ostali rade sve što im Kirbi i Davenport narede, ne bi me čudilo da ako Hrvatima bude udovoljeno sa ovim zahtevom, ne dođe kao sledeći zahtev Hrvatska do Zemuna. I onda bi ponovo krenula priča o dobrosusedskim odnosima, o gledanju u budućnost, zaboravljanju prošlosti itd.
Preporuke:
11
2
57 sreda, 11 mart 2015 21:50
Vratiti ih na granice pre 1918e
Svi znamo da je Croatia pre 1918e bila samo oko Zagreba do Zagorja i do Karlovca; Dalmacija je bila Italijanska i deo je drzala monarhija.

Stoga vratiti Hrvatsku na granice pre 1918e je jedino ispravno resenje. O tome je Hrvatima govorio njihov istoricar Jakovina.

Vise necemo Hrvatima popustiti ni milimetar.
Preporuke:
15
1
58 sreda, 11 mart 2015 22:25
Splićo
@Vratiti ih na granice pre 1918e

Bilo bi lijepo da se u komentarima držimo teme. Ovdje raspravljamo o politici, a ne o bajkama. Zahvaljujem na razumijevanju.
Preporuke:
2
14
59 sreda, 11 mart 2015 22:48
Gigo
Ako ovo dobro razumem radi se o dve greške: božijoj i ljudskoj. Prvo treba ispraviti ljudsku i vratiti Baranju i ceo Srem Srbiji, a onda videti šta je to Dunav učinio pa ispraviti i tu božiju grešku (ako uopšte čovek treba to da radi).
Preporuke:
11
0
60 sreda, 11 mart 2015 22:48
Petrov
Si si, Drzimo se teme vrlo usko. Hrvatska treba da se vrati na granice pre 1918e to je jedino pravo i ispravno resenje.
Preporuke:
14
1
61 sreda, 11 mart 2015 22:49
ural1
Tako I trba Srbiji sa ovakvom idiotskom vladom, I ne samo ove, nego I sve prethodne od 5 Oktobra naovamo.Cim je Vucic jos popularan, zakljucak, kakva vlast, takav I narod.Sad, na NARODU je da nagje istinske I spodobne politicare kako bi se spravio sa svim izazovima.Prvendtveno da se zblizi sa njenim najvecim prijsteljima poput Rusije I da kaze zbogom EU.Bez ovoga nece ni BG pasaluk ostati.
Preporuke:
8
1
62 sreda, 11 mart 2015 22:51
Gigo
Ko je taj iz Srbije što predlaže ove granice ucrtane na ovoj mapi?
Preporuke:
8
1
63 četvrtak, 12 mart 2015 00:09
Anka Krajina
@ Gigo
Ko je taj iz Srbije što predlaže ove granice...

Biće da je neki Đilasov potomak. Sviko čovek da poklanja tuđe.
Preporuke:
9
1
64 četvrtak, 12 mart 2015 00:25
Niko
@Anka Krajina
Neće biti Đilasov potomak,jer sam čitajući jedan intervju sa njim(potomkom)zaključio da je veliki srpski patriota,čak pozitivan srpski nacionalista i vrhunski intlektualac.
Deca ne biraju svoje roditelje.
Svi smo mi nečija deca.
I ma koliko neobično bilo,ma koliko nemali uticaj na svoje roditelje,Niko od nas ne bi menjao svoj život sa nekim drugim.
Preporuke:
2
1
65 četvrtak, 12 mart 2015 01:02
Anka Krajina
@ Niko

Nisam mislila na Aleksu već na političkog potomka. A takvih je sijaset.
Preporuke:
5
3
66 četvrtak, 12 mart 2015 01:06
Istoricar
Pa Vucic i kompanija poklonili su celu pokrajinu Kosovo. Naravno, dace oni sve sto Hrvati traze jer u suprotnom vec bi se neki politicar izjasnio o ovom problemu. Kako vidim, niko se u Srbiji ne izjasnjava povodom ovog arogantnog hrvatskog stava. Takodje, primecujem da je Vucic, u poslednje vreme, dosta arogantan prema Rusima. Pa nece njega da pogode eventualno neke ruske sankcije i gubitak trzista i privilegija u toj zemlji. Pogodice obicne ljude, ljude na Kosovu i u biducnosti ljude koji ce ziveti na teritoriji Hrvatske. On licno nista nece izgubiti, samo ce dobiti na popularnosti u zapadnim zemljama. Pitanje koje se postavlja - kako da je u Srbiji ekonomska situacija sve gora i gora a mi toliko volimo zapad i tezimo EU. Sta je to Srbija dobila igrajuci na kartu Zapada?
Preporuke:
2
0
67 četvrtak, 12 mart 2015 02:52
katana
(Pro)Daće ova vlast i soptsvenu rodbinu samo da bi ušla u EU (u kojoj navodno granice ne igraju ulogu!), a Hrvatska i ne krije da će uslovljavati ulazak Srbije. Ako je ova vlast već predala Kosovo, što bi ovaj zehtev Hrvatske bio problem, kad se radi sve na "dobrisusedskim odnosima" (naravno, na štetu Srba i Srbije)!
Preporuke:
2
1
68 četvrtak, 12 mart 2015 08:10
Dušan
U sastav Kraljevine Srbije je 1919 ušla VOjvodina koju su čionili Srem, Banat, BAčka i Baranja. Granica sa Hrvatskom nije DUnav nego Draava. Zaašto niko od naših političara nije pokrenuo to pitanje, pošto se Hrvati vade na katastar Ausrougarske Monarhije. PO tom katastru od pre sto godina Hrvatska nije ni postojala.
Preporuke:
6
0
69 četvrtak, 12 mart 2015 08:47
Splićo
@Petrov

Prijedlog Vam je krajnje neobičan, čak autodestruktivan. Da se Hrvatska vrati na granice prije 1918. Srbija opet ne bi dobila ni milimetra, a hrvatska bi granica bila na ulazu u Beograd. Promislite prije nego što počnete komentirat.
Preporuke:
2
6
70 četvrtak, 12 mart 2015 10:57
@Dr Beograđanin
Jeste, lično im je nažalost dao deo Sarajeva koji su Srbi držali i održali od početka do kraja rata, uključivši i poslednju združenu h-m-američko-francusku ofanzivu.

Pored ovoga, Baranju sa Zapadnim Sremom, a zaustavio je i ostavio nedovršenu ofanzivu VRS na Igman u leo 1993, operacija koja je imala značaj odlučujuće bitke u ratu. Nažalost, gušio je smislene i obećavajuće vojne operacije jer nije razumevao niti priznavao logiku ratnih događaja, koji imajusvoj vlastiti, unutrašnji imperativ. Zato je upravo smešno što ga nazivaju ratnim huškačem. On je bio ratni gasilac.
Preporuke:
0
2
71 četvrtak, 12 mart 2015 11:05
@Splićo
Da se Hrvatska vrati na granice prije 1918.

Ti si toliko Splićo koliko sam ja jupiterijanac. Po vama, zagrebačkim kompleksašima, još malo pa će ispasti da je Austrougarska bila deo Hrvatske a ne obrnuto. Aj, biži ća, vrati se u školu i neka ti daju neku knjigu, pročitaj koje su države bile pravni naslednici Austrougarske.
Preporuke:
5
0
72 četvrtak, 12 mart 2015 11:43
SuperBad
Putin je rekao da komunisticke granice ne vaze.Hrvati vratite Baranju
Preporuke:
10
0
73 petak, 13 mart 2015 22:25
Zdravko Gligic
ZVANIČNA SRBIJA: TROJANSKA KOBILA
https://www.youtube.com/watch?v=tPXaTGV_uO0
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner